?

Log in

Brent Corrigan - As Merboy??? - Isn't anyone bottom curious? [entries|archive|friends|userinfo]
Isn't anyone bottom curious?

[ website | http://www.anothergaymovie.com ]
[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Brent Corrigan - As Merboy??? [Sep. 16th, 2007|07:30 pm]
Isn't anyone bottom curious?

anothergaymovie

[fufu_thing]
According to his blog, he's gonna play a merboy. I wonder how that fits into the story???
linkReply

Comments:
[User Picture]From: i_amthecosmos
2007-09-17 04:43 am (UTC)
Man, that Rolling Stone article about Brent was so negative that I hope it doesn't mess up his chances at a legit acting career. Maybe it'll just help him, who knows. I hope he gets the part.
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: fufu_thing
2007-09-17 10:39 pm (UTC)
at least he's getting exposure. but i wondered why a mainstream popular magazine would write about a gay porn actor.
but, yeah i'm really excited to see AGM now!
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: i_amthecosmos
2007-09-18 12:33 am (UTC)
Because of the murder of the porn business guy. The only time any mainstream media pays attention to porn is when someone winds up dead.
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: fufu_thing
2007-09-18 12:57 am (UTC)
oh him. i've heard about it. so sad. but i've heard that he was a bad guy. i dunno i have to do some extreme googling
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: i_amthecosmos
2007-09-18 02:49 am (UTC)
*nods* He was pretty awful, but Brent was close enough to the situation to be a suspect (although he's not been charged, and doesn't seem to have been involved).

Unfortuanatly, "he needed killin'" doesn't work as a defense. Most of the time.
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: fufu_thing
2007-09-18 03:05 am (UTC)
i know another twink pornstar was involved. I forgot his name. He looks a little bit ethnic. dark hair. he knows brent corrigan.

"he needed killin'" did corrigan say that? thats kinda harsh.
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: i_amthecosmos
2007-09-18 03:43 am (UTC)
Oh no! That's a joke, it's something that's said a lot in my part of the country (Deep South). I guess I figured that everyone was familar with that little comment.
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: fufu_thing
2007-09-18 10:47 pm (UTC)
lol. oops :)
(Reply) (Parent) (Thread)